Friday, February 08, 2008

NOTA (8)


[GAMBAR DAN TEKS TAMAT TEMPOH - 14/05/08]

8 comments:

sgns said...

Sabar bro...
Media memang selalu mensensasikan berita... orang yang tak bersalah pun kadangkala boleh nampak bersalah... hampehhh betul!!!!

Harap rakan sekerja lu selamat dari malapetaka yang yang tak diundang ini.

Arghhhhhhhh!!!!
(gua pulak yang jadi tension bila dengar perkara macam ni)

langsirkalerbiru said...

hu?camni ka?emm,mmg diputar belit tul oleh media..

pemuda jalanan said...

bro,
selamat.semua dibebaskan dgn jaminan polis.

langsir,
gua nak kirim sesuatu dari lu blh?

langsirkalerbiru said...

nk kirim ape?jgn pelik2 sgt udah le..

yantzy said...

cayala lu bro!!!!
tapi yg len pun ada risiko gak oi... heheheh.

broken_nigina said...

en.aku..
kenapa mesti tamat tempoh?
kenapa mesti luput?
tak boleh ke dibiarkan yang dah tertulis terus saja tertulis seperti yang dah tertulis?
well..it's not like u care anyway what other people think,right?

pemuda jalanan said...

biasa la.
yang buruk-buruk mesti diluputkan.

broken_nigina said...

yang buruk-buruk juga sebahagian dari sejarah.biarkan macam asal.ada nilai.
tapi percanggahan pendirian.
sentiasa.
haih..
en.aku itu tetap en.aku.