Tuesday, June 12, 2007

KEGELAPAN HIDUP (10)

JUDI-JUDIAN

[TEKS LUPUT]

3 comments:

yantzy said...

pj.....
woiii betoi ka hg dah bhenti berjudiiii?????
aku rasa macam dunia ni dah nak kiamat laa....
baguih la tu, kita ni dah midage dah laa katakan, so ada baiknya jugak kalau kita bhenti daripada buat benda2 merapu macam tuu... lu sihat ka geng? gua rindu laa kat lu. :'(

pemuda jalanan said...

hang pun pernah tgk mcm mn kami berjudi dlm bilik kan..seronok kan..haha.
berjudi tu xdak mslh la klu aku nak bhenti.lgpun aku bkn jns berduit boleh bjudi selalu.haha..
aku mmg klu ada dpn mata org benci tp bila aku dah xada org akan rindu dan 20000 student uum batch kita akan merana rindukan aku slps ni.haha..
[byk la rindu]
khalil bdk bpm ada minta no fon aku dr hang?tiba2 dia msg aku tanya khabar apahal.buang tabiat ke apa.pggl aku dgn nm azhar plak tu.xpnh dibuat org.

yantzy said...

pj...
wei biaq betoiiii?
aku tak penah pun bagi kat dia...lagipun dia tu tak penah pun nak mesej aku....bob kot yg bagi kat dia..hg paham2 jelaa abg bob hg tu...