Thursday, April 19, 2007

PERJALANAN PEMUDA JALANAN (5)


Kawan

[TEKS LUPUT]

6 comments:

sgns said...

Bagus cerita lu pasal kawan...
teringat kawan Gua kat kampung...


Gua rasa lu sebelah budak yang pakai kopiah/cap kat bawah tu...
betul ke?

pemuda jalanan said...

Salah.budak tu hensem.
aku tak hensem la bro.hehe..

Pembaca said...

Aku pun nak teka juga yang mana kamu. aku rasa kamu yang pakai baju kelabu, berdiri dua dari kanan, yang tinggi tu.. betul tak..

yantzy said...

pj...
aku tau yg pertama sebelah kiri 2 hg,... btl x???

pemuda jalanan said...

pembaca,
salah sama sekali.

yantzy,
aku tertanya-tanya,seperti aku pnh bagitau hang yg mana satu aku.

yantzy said...

pj...
hg tak penah pun tunjuk kat aku gambaq ni...dah budak 2 muka macam hg, aku teka la yg 2... amboi aku ni selalu dah dok tengok muka hg, takkan aku tak leh perasan kot iras2 hg...
betoi ka yg aku teka 2?