Wednesday, December 19, 2007

PERSONAL JOURNAL (17)

[TEKS TAMAT TEMPOH - 15/01/08]

11 comments:

cLinaku said...

at least ada pengajarannya ye tak?

Anonymous said...

lex..ang kijer per skng nie?
-busu-

pemuda jalanan said...

clina,

banyak..

busu,

aku kira sudah tiada siapa yang masih mengingati 'Lex'.
lu plak apa cerita..

Lucca D Jiwa said...

erk... ko keje ape ni sbenarnye?
asyik shortage je? security ke...

Miss Zero said...
This comment has been removed by the author.
Miss Zero said...

Encik PJ
Pesan kawan saya, kalau nak buat kebaikan, jgn beri alasan. Sorang lagi pesan, doa. Doa adalah ubat semua perkara. Doa dengan hati yg ikhlas.

Best wishes hoh...

pemuda jalanan said...

en luka,

security?
hmm...
lebih kurang la.
hmm..
bolehlah klu nak kata mcm tu.

miss 0,

tapi kata mereka..
saya perlu mandi bunga :-0

pemuda jalanan said...

kes ke-4 bertarikh 26/12/2007,
1 lagi laporan dibuat atas kes kehilangan kunci di bawah nama aku.

penjual bunga...

penjual bunga...

Miss Zero said...

Encik PJ,

Kalau nak mandi bunga, jangan lupa mandi bawah jambatan ek. Lagi berkesan. Hahahha...
Dekat batu caves ada deretan kedai jual kalung bunga melur... nak saya G-dex kan? hehehe...

Apepun, best wishes...

Anonymous said...

pj....lex...rooomate...
besala tuuu... dah hang keja menghadap duit ja, mana tak short slalu...

Anonymous said...

hehe...
lex..saper xknl lex?mn mgkn leh luper nm2...hehe..
duk prah kringat sndr yg x bpnghjg skng nie-busu-