Friday, April 27, 2007

NOTA (5)

Bukan Soal Maruah
[TEKS LUPUT]

7 comments:

Anonymous said...

pemuda jalanan,
mungkin dia punya alasan untuk berbuat demikian. maafkan sajalah dia. bukankah memberi kemaafan itu jauh lebih baik?

Alif Azhar said...

Dia tak melakukan sebarang kesalahan jadi tak timbul soal memberi kemaafan.

Aku Bukan Bidadari said...

Hai..saya dah baca abis awak nyer entry, awak such a good writer..

tak kisah lah perjalanan hidup yang mcm mana bukan manusia yang layak menilai siapa diri kita..kerana kita semua milik pencipta,

yang penting... saya suka baca blog awak..
live you life, hope for the best, prpepare for the worst, there are only so much that you can do, the rest will just come along.
salam kenal..

~~Tiara~~

Alif Azhar said...

~Tiara
menggamit kenangan zaman persekolahan
Tiara
ku mimpi kita bersanding atas kayangan~


salam ;-)

Anonymous said...

pj...
like i say before, semuanya bpunca drp ego hg sendiri jgk...
dlu hg sanggup terima dia, hg bg harapan kat dia tapi napa bila dah separuh jalan hg musnahkan harapan 2?
hg cakap hg masuk dalam dunia dia, macam jgk yg hg citer kat aku yg dia memang istimewa, aku akui dia memang istimewa & jgk ada peliknya tentang dunia dia tapi everyone ada dunia dia sendiri...dia dah benarkan hg masuk dalam dunia dia sebab dia betul2 percayakan hg...
erm banyak sangat aku melalut ni...sowie la kalau hg terasa tapi aku cakap ni pun hal yg penah aku cakap kat hg dulu...anyway, percaya la kat hati hg, kalau hg percaya yg dia akan kembali kat hg, dia akan kembali jgk kat hg nanti..juz wait n see..plus effort la jgk ye...tawan hati dia semula dude!!

Alif Azhar said...

aku kan keras kepala.bina perhubungan memang tak sesuai dgn jiwa aku.
it not a good thing for us to talk about someone else.lupa2kanlah.
blog aku ni pun tempat aku membebel.drpd aku membebel dgn org baik aku membebel dlm ni.nasihat2kanlah kwn2 sekachi dgn hang tu drpd ckp pandai dgn aku.meluat aku dgn org mcm tu.

Anonymous said...

pj......
alaaa pj rilek ar...mulut orang ni kita mana leh tutup...hg kan ada hg punya style...buat rilek dah ar...pedulikan apa orang nak cakap pun...lagipun le[as ni orang yg cakap pandai ngan hg 2 hanya akan tinggalkan memori dia kat hg ja...silap haribulan hg jgk yg windu suasana 2 kan?
memang la ni tempat hg membebel pun, lagipun ni kan blog hg...tanpa kami as a visitor blog hg ni, aku rasa tak meriah la kot, ye tak?
hehehe
ingat cikit pj, jangan sampai keras kepala hg memakan diri hg sendiri...bunga yg muncul takkan sama dengan bunga yg akan datang...it's absolutely different!!!
it has own smell, smile, eyes, voice...importantly, it has own attraction to make you miss her so much!!!! remember that my fren..