Tuesday, April 10, 2007

NOTA (4)

Nota Penjelasan

[TEKS LUPUT]

10 comments:

Anonymous said...

Sebagai pelajar Universiti Utara Malaysia, beberapa perkara yang perlu dihentikan selepas ini :-
i-dilarang menghisap ganja / berhenti menghisap
ii-kegiatan perjudian dalam kolej universiti adalah dilarang sama sekali.
iii-dilarang membuat kenyataan umum berkaitan universiti tidak kira samada buruk ataupun baik kecuali saluran-saluran yang dibenarkan oleh Pihak Universiti.

Walaupun blog kamu adalah catatan peribadi ataupun tidak, sebarang bentuk penulisan umum sebagai pelajar Universti perlu mendapatkan kebenaran pihak Universiti terlebih dahulu.

Alif Azhar said...

PEMILIK BLOG PATUH DENGAN ARAHAN ANDA.
NOTA:-
1.TIDAK ADA KENYATAAN MENGENAI UNIVERSITI SAMA ADA BAIK ATAU BURUK. YANG ADA CUMA KENYATAAN MENGENAI DIRI YANG TIDAK DAPAT TIDAK AKAN MELIBATKAN PIHAK DI SEKELILING. TEKS TELAH DIHAPUS.
2.SEGALA MASALAH PEMUDA JALANAN(GANJA ATAU SEBAGAINYA)TIDAK DIPERSOALKAN. PEMUDA JALANAN SENDIRI YANG AKAN MENGURUSKANNYA.

Alif Azhar said...

SEKALI LAGI AKU INGATKAN.
SEGALA TEKS YANG MELIBATKAN UNIVERSITI WALAU HANYA SEBESAR KUMAN PERKAITANNYA TELAH DIHAPUSKAN.OLEH KERANA ITU KOMEN DARI ANDA(PENGURUSAN UUM) TIDAK LAGI DIALU-ALUKAN DISINI.MENGENAI DIRI AKU ANDA TIDAK PERLU MENYUSAHKAN DIRI.AKU TAHU MENGURUSKAN DIRI.
KALAU BENAR AKU TELAH MELAKUKAN KESALAHAN DALAM MANA-MANA AKTA TATATERTIB UNIVERSTI, ANDA ADA NO MATRIK AKU SEPERTI YANG TELAH ANDA BUKTIKAN DI GROUP WEB.
JANGAN SESEKALI MENCEMUH PERIBADI AKU SEPERTI YANG TELAH ANDA LAKUKAN DI GROUP WEB.
TIADA LAGI TEKS MENGENAI UNIVERSTI OLEH KERANA ITU ANDA SUDAH TIDAK DI ALU-ALUKAN DI SINI.KOMEN ANDA SELEPAS INI ATAS NAMA PENGURUSAN UUM AKAN DIPADAMKAN.
DI GROUP WEB ANDA BERKUASA, DI SINI AKU BERKUASA.JANGAN MENCABAR KUASA AKU.

Anonymous said...

lu diambang masalah..kate2 mainan xkan berlari kemana.....perjuangan apa yg sia-sia....kte2/atau care lu..nasuhat gua hentikan

Alif Azhar said...

Aku lebih rela redah daripada menunggu sesuatu yang tak pasti.
Itu prinsip aku walaupun prinsip aku mungkin tidak membawa apa-apa kebaikan kepada aku.
Semuanya dah berlaku.Aku sedia tanggung segala kemungkinan yang akan aku hadapi selepas ini.

Anonymous said...

beb jangan mudah mengalah pada tekanan dan desakan dari mereka2 yang kera sumbang...biarkan mereka dengan cara hidup mereka, kita dengan cara hidup kita....

Anonymous said...

pj...
bagus dengan pendekatan yg lu amik 2.. at least lepas ni harap2 takde lg komen daripada p.uum 2 sebab lu dah tak sentuh lagi entry pasal uum...biarkan depa dengan hidup depa.. lu dengan hidup lu... kalau ada lagi komen daripada depa pasal privasy lu, 2 dah jadik lain dah 2... ni blog lu, rumah yg lu jadikan sebagai tempat untuk simpan memory lu, so kalau semuanya adalah entry pasal hiduplu kat sini, p.uum takkan ada hak utk interrup lu punya blog.. hal yg lepas 2 dah kira settle la...
aku nak tunggu sambungan lu pasal bunga2 cinta 4 plk k... harap lu sambung la entry 2...
buat rilek cukup bro... ;)

Alif Azhar said...

Aku tak jadi hal.
Yg jadi hal orang lain la.
Takut membabitkan mereka.Kalau tak buat salah nak takut apa.
Aku yang buat salah pun boleh rileks.Kita dah buat salah kena tanggung la.Sebab tu bagi aku orang yg buat salah adalah orang yg 'berani'.Dia tak buat salah kalau dia penakut.Ini lu baru face benda ni lu dah kelam kabut.Salahkan aku.Pecah lubang.Aku pecah lubang sendiri.Bukan pecah lubang mereka.Aku gelak dalam hati je bila depa tekan aku.Lu kata lu samseng.Ini sikit punya hal pun lu dah kelam kabut.

Anonymous said...

pj....
besa ar orang macam 2... kadang2 orang ni nampak ja berani, muka selebet, hati kering, nak tunjuk kata depa la samseng, depa la jahat, tapi hakikatnya shit!!!!
pantang kena gempaq sikit dah mula panas punggung, tak senang duduk.... hahaha sekali fikir memang lawak la wei... tapi apapun depa 2 kawan baik hg jugak kan? 2 pun kalau hg ni mengaku depa 2 kawan baik hg la...huhuhuhu

Alif Azhar said...

rajin hang surf blog aku.Bikin satu blog aktif la kawan.kita dah nak grad sebulan dua.Lepas ni dah tak berlaga bahu dah.Bikin satu blog.Kita 'bertemu' dkt sini.
aku tak mahu kata siapa-siapa.Depa sbnrnya tlalu percayakan khabar angin.Bila dgr seluruh fellow n pengetua kolej buat meeting pasal aku siap print out entry aku siapa tak ketar.Hang faham2 la.Kita terikat dgn akta AUKO.Tapi depa tak belajar sesuatu sbnrnya.kes aku spttnya jadi gambaran yg kita terlalu ditekan dgn akta auko.Nak cuit universiti sikit pun tak boleh.Tapi depa tak nampak yg tu.Yg nampak 'panas' satu badan.ke hulu ke hilir cari sungai buat basahkan badan.huh.
tutup cerita.malas aku sentuh hal ni.Kang bertambah glamour aku.
haha..